Ceny sprzętu i aparatury medycznej

Zapraszamy do przeanalizowania naszej ofery - i atrakcyjnych cen.


1. Stosuj spójne oznakowanie opieki zdrowotnej
Możesz mieć pewność, że Twoja wiedza odróżnia Cię od innych świadczeniodawców , gabinetów lekarskich lub szpitali . Ale spójrzmy prawdzie w oczy - dla pacjenta jeden biały fartuch wygląda tak samo jak następny.

Musisz dowiedzieć się, o co chodzi w Twojej marce. Co jest wyjątkowego w Twojej sieci opieki zdrowotnej , szpitalu lub gabinecie lekarskim ? Czy to sposób, w jaki traktujesz pacjentów? Twoje biuro przyjazne rodzinie? Środowisko przypominające spa? Jest przynajmniej jedna rzecz, która sprawia, że ​​Twój zespół medyczny jest wyjątkowy, i to właśnie pomaga pacjentom zapamiętać nazwę Twojej organizacji medycznej .

Ustalenie, co działa w przypadku Twojej marki, może zająć trochę czasu. Ale ostatecznie twójlekarz pisze strategię marketingową opieki zdrowotnej na laptopie Pacjenci opieki zdrowotnej mają więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej. Mając tak wiele informacji dostępnych online, te pacjenci nie czują potrzebę, aby odwiedzić najbliższy szpital, praktykę lekarską najbliżej ich lokalizacji, a nawet praktyk medycznych z wielu lokalizacji w społeczności. Dlatego tak ważne jest posiadanie zaplanowanego, budżetowegoplanu marketingowego dla opieki zdrowotnej , aby dotrzeć do nowych i powracających pacjentów w Twojej okolicy w najlepszym momencie.

Marketing opieki zdrowotnej , nawet jeśli jesteś zadowolony z obecnejliczbypacjentów, nie może się odbyć bez zaplanowanej medycznej strategii marketingowej, która pozwoli utrzymaćmarkę opieki zdrowotnejw czołówce ludzi. Pomyśl o wszystkich powodach, dla których ktoś może zdecydować się na zmianędostawcy opieki zdrowotnej: zmianach w rodzajuubezpieczenia zdrowotnego, przeprowadzce, niezadowoleniu z czasu oczekiwania lub tylko jednym negatywnym doświadczeniu. Nie masz gwarancji, że będziesz utrzymywać liczbę pacjentów na zawsze.

Planowanie strategii marketingowych dotyczących opieki zdrowotnej
Lekarze przez cały czas mówią pacjentom, że uncja profilaktyki jest lepsza niż funt lekarstwa. Lepiej mieć strategię marketingową na miejscu teraz , niż czekać, aż znajdziesz swój pacjenta marketingu CRM w bazie jest prawie pusta.

Marketing opieki zdrowotnej to inwestycja dlalekarzy,sieciopieki zdrowotnejipracowników służby zdrowia. Być może będziesz musiał zatrudnić pomoc z zewnątrz i zaplanować większy budżet niż w przeszłości. Ale ostatecznie warto, aby zachować spokój ducha - i zobaczyć, jak liczba pacjentów rośnie szybciej niż kiedykolwiek wcześniej! Aby Ci w tym pomóc, udostępniliśmy 15 najważniejszych elementów, które należy uwzględnić w każdej dobrze zaplanowanejstrategii marketingowej dotyczącej opieki zdrowotnej .

Powiązane: 6 sposobów promowania dowolnej organizacji opieki zdrowotnej

1. Stosuj spójne oznakowanie opieki zdrowotnej
Możesz mieć pewność, że Twoja wiedza odróżnia Cię od innych świadczeniodawców , gabinetów lekarskich lub szpitali . Ale spójrzmy prawdzie w oczy - dla pacjenta jeden biały fartuch wygląda tak samo jak następny.

Musisz dowiedzieć się, o co chodzi w Twojej marce. Co jest wyjątkowego w Twojej sieci opieki zdrowotnej , szpitalu lub gabinecie lekarskim ? Czy to sposób, w jaki traktujesz pacjentów? Twoje biuro przyjazne rodzinie? Środowisko przypominające spa? Jest przynajmniej jedna rzecz, która sprawia, że ​​Twój zespół medyczny jest wyjątkowy, i to właśnie pomaga pacjentom zapamiętać nazwę Twojej organizacji medycznej .

Ustalenie, co działa w przypadku Twojej marki, może zająć trochę czasu. Ale ostatecznie Twoja strategia marketingowa dotycząca opieki zdrowotnej przychodzi gładko, ponieważ uczysz się, jak najlepiej reprezentować swoją markę za pomocą wszelkich materiałów marketingowych .

2. Oceń doświadczenia pacjentów online
Dziesięć lat temu samo posiadanie strony internetowej wystarczyło, aby zaimponować potencjalnym pacjentom i pomóc im znaleźć tożsamość Twojej marki opieki zdrowotnej . Ale teraz nowa strona internetowa to nowe drzwi do opieki zdrowotnej. To pierwsza rzecz, pacjenci często zobaczyć, a jeśli nie jest zoptymalizowana pod kątem doświadczenia użytkownika, może być również po raz ostatni osoba jest zdania, szpitalu lub opieki zdrowotnej praktyk .

Postaw się na miejscu pacjenta. Gdyby ktoś wylądował na dowolnej stronie Twojej witryny, czy znałby lokalizację Twojej przychodni lub jej lokalizację oraz podstawowe usługi w ciągu około 5–10 sekund? Czy byliby w stanie szybko skontaktować się z właściwą osobą? Czy zdjęcia i sformułowania przedstawiają przeciętnego pacjenta w Twojej przychodni?

Doświadczenie użytkownika jest ważną kwestią podczas projektowania witryn internetowych . Ale czasami projektanci tak bardzo koncentrują się na tym, aby strona wyglądała dobrze, że zapominają skupić się na doświadczeniach pacjentów . Często okazuje się, że strony internetowe muszą zostać całkowicie przerobione. Jednak może pomóc wprowadzenie niewielkich zmian, takich jak umieszczenie formularza „Skontaktuj się z nami” wyżej na stronie.

3. Zbuduj responsywną witrynę internetową dotyczącą opieki zdrowotnej
Responsywna witryna internetowa to taka, która automatycznie dostosowuje się do rozmiaru ekranu, więc wrażenia są takie same, niezależnie od tego, czy witryna jest otwierana na komputerze, tablecie, telefonie czy dowolnym urządzeniu mobilnym. Jest to norma [FYI: Google mobile-first indeks wszystkich stron internetowych , w tym stron internetowych Healthcare do września 2020] Na stronie projektu dzisiaj, ale co więcej, jest to coś wyszukiwania silniki szukasz podczas przemierzania dowolną stronę internetową medyczną w celu ustalenia, jak i gdzie będziesz klasyfikować.

Google dba o wygodę użytkowników i stawia na pierwszym miejscu konkurencję, która ma witrynę zoptymalizowaną pod kątem użytkowników mobilnych. Ogólnie strony responsywne najlepiej sprawdzają się w przypadku mobilnej cyfrowej opieki zdrowotnej . Ale nawet jeśli masz obecnie responsywną witrynę, powinieneś sprawdzić, czy zarówno treść, jak i obrazy nadal ładują się prawidłowo (i szybko!) Na urządzeniach mobilnych.

4. Testuj prędkości witryny
Marketingowcy opieki zdrowotnej, którzy badają zachowania użytkowników ( potencjalnych pacjentów ) w Internecie, udowodnili, że obecnie pacjenci są mniej skłonni znosić powolne czasy ładowania niż kiedykolwiek wcześniej. Potrzeba tylko 5 sekund, aby stracić potencjalnego pacjenta, który zdecyduje się przejść gdzie indziej do swojej opieki zdrowotnej dzięki wolnej witrynie.

W rzeczywistości jest to kolejny problem związany z doświadczeniem użytkownika (lub doświadczeniem pacjenta ), który może spowodować, że Twoja witryna medyczna lub zdrowotna znajdzie się w wynikach wyszukiwania. Możesz sprawdzić szybkość swojej witryny w Google PageSpeed ​​Insights tutaj . Jeśli czas ładowania jest długi, porozmawiaj z programistą internetowym o sposobach jego przyspieszenia. I jeszcze jedna wskazówka marketingowa dotycząca opieki zdrowotnej , o której należy pamiętać - sprawdź prędkość witryn swoich konkurentów, w „sąsiedztwie opieki zdrowotnej” lub w niszy usług medycznych.

Czytaj więcej »

Ceny

Atrakcyjne ceny Euro-Medical,

http://www.elmedica.com.pl/wozki-inwalidzkie

http://www.elmedica.com.pl/wozki-do-przewozenia-chorych

http://www.elmedica.com.pl/fotel-do-pobierania-krwi

http://www.elmedica.com.pl/wieszaki-kroplowki

http://www.elmedica.com.pl/kozetka-lekarska

http://www.elmedica.com.pl/stol-do-przewijania-niemowlat

http://www.elmedica.com.pl/wozki-zabiegowe

http://www.elmedica.com.pl/szafy-medyczne

http://www.elmedica.com.pl/parawany-medyczne

http://www.elmedica.com.pl/fotel-okulistyczno-laryngologiczny

http://www.elmedica.com.pl/wozki-transportowo-kapielowe

http://www.elmedica.com.pl/czujnik-spo2-saturacji

http://www.elmedica.com.pl/wozki-do-przewozenia-zwlok

http://www.elmedica.com.pl/fizjoterapia

http://www.elmedica.com.pl/komora-chlodnicza-do-zwlok

http://www.elmedica.com.pl/component/banners/click/2

http://www.elmedica.com.pl/component/banners/click/3

 

Czytaj węcej »

| Kardiomonitor  | Aparat ekg  |  Wózek reanimacyjny  | Wózek anestezjologiczny | Wózek do przewożenia chorych | Łóżka szpitalne  | Szafeczki przyłóżkowe | Spirometry |   | Holtery   |  Pompy infuzyjne   |   Aparaty ktg     |  Fotele ginekologiczne    |  Pulsoksymetry    | Ssaki medyczne    | Koncentrator tlenu    | Wózki zabiegowe    |
.