Sprzęt Medyczny

Sprzęt medyczny firmy Euro-Medical w atrakcyjnych cenach

Skontaktuj się z obecnymi pacjentami
Chociaż może nie być to porównywalne z reklamą cyfrową , polecenia ustne powinny zawsze stanowić część ogólnej strategii marketingowej dotyczącej opieki zdrowotnej .

Skontaktuj się z pacjentami po wizycie lub zabiegu, aby zobaczyć, jak sobie radzą. Zapytaj o rodziny swoich pacjentów lub wysyłaj kartki urodzinowe ze spersonalizowanym akcentem. Wysyłaj e-maile i maile z przypomnieniami o wizytach kontrolnych (osobiście lub przez telemedycynę ) i rób wszystko, co możesz, aby utrzymać relację zdrowotną . Pacjenci zawsze docenią poświęcony im czas i mogą zwrócić uwagę na zalecenie lokalnej praktyki lekarskiej znajomym i rodzinie.

13. Zostań autorytetem w swojej dziedzinie medycyny
Potencjalni pacjenci pamiętają cię, kiedy stajesz się autorytetem w swojej specjalności medycznej. Twoja strategia PR (public relations) powinna obejmować kontaktowanie się z odpowiednimi mediami, gdy masz coś do udostępnienia - to bezpłatna reklama Twojej marki opieki zdrowotnej!

Bądź na bieżąco ze swoją niszą w branży opieki zdrowotnej za pośrednictwem grup LinkedIn i innych forów internetowych. Rozważ skorzystanie z witryn, takich jak HARO (Help a Reporter Out), aby dowiedzieć się o możliwościach rozmowy kwalifikacyjnej. Przesyłaj od czasu do czasu komunikaty prasowe społeczności medycznej - i rozważ zatrudnienie pomocy z zewnątrz, aby zwiększyć swoją widoczność.

14. Śledź swoją strategię marketingową
Powinieneś stale monitorować, jak opłaca się Twoja strategia marketingu medycznego pod względem zwrotu z inwestycji. Każdego roku budżet na marketing w opiece zdrowotnej powinien być dostosowywany pod względem tego, na czym chcesz się skupić w tym roku, w oparciu o dokładne badanie dotychczasowych wskaźników ( analizy wydajności ). Istnieje wiele sposobów wykonywania tego typu śledzenia marketingu pacjentów:

Użyj CRM (systemu zarządzania relacjami z klientami), takiego jak HubSpot, aby śledzić, w jaki sposób pacjenci angażują się w Twoje kampanie, za pośrednictwem wiadomości e-mail, centrów telefonicznych lub docelowych stron docelowych.
Skorzystaj z Google Analytics, aby dowiedzieć się, jakie terminy zajmujesz w wyszukiwarkach, a które terminy tracisz.
Śledź swoje kampanie płatne za kliknięcie, konfigurując Google AdWords.
Użyj systemu śledzenia połączeń zgodnego z HIPAA , aby zobaczyć, jak opłacają się płatne reklamy i monitorować swoją recepcję.


Czytaj więcej »

Sprzęt Medyczny

Sprzęt medyczny firmy Euro-Medical w atrakcyjnych cenach


http://www.allmart.pl/

http://www.allmart.pl/aparatura-medyczna/

http://www.allmart.pl/sprzet-medyczny/

http://www.allmart.pl/blog/

http://www.allmart.pl/kontakt/

http://www.allmart.pl/aparat-ekg/

http://www.allmart.pl/aparaty-ekg/

http://www.allmart.pl/aparaty-ktg/

http://www.allmart.pl/aparaty-usg/

http://www.allmart.pl/aparaty-rtg/

http://www.allmart.pl/aparat-do-elektroterapii/

http://www.allmart.pl/aparaty-ultradzwiekowe/

http://www.allmart.pl/aparaty-do-laseroterapii/

http://www.allmart.pl/aparaty-do-znieczulania/

http://www.allmart.pl/aparaty-ambu/

http://www.allmart.pl/asystory-medyczne/

http://www.allmart.pl/autoklawy/

http://www.allmart.pl/czujniki-spo2/

http://www.allmart.pl/defibrylatory/

http://www.allmart.pl/detektor-tetna-plodu/

http://www.allmart.pl/fotele-do-dializ/

http://www.allmart.pl/fotele-do-pobierania-krwi/



 

Czytaj więcej »

| Kardiomonitor  | Aparat ekg  |  Wózek reanimacyjny  | Wózek anestezjologiczny | Wózek do przewożenia chorych | Łóżka szpitalne  | Szafeczki przyłóżkowe | Spirometry |   | Holtery   |  Pompy infuzyjne   |   Aparaty ktg     |  Fotele ginekologiczne    |  Pulsoksymetry    | Ssaki medyczne    | Koncentrator tlenu    | Wózki zabiegowe    |
.